پرونده قتلی که پس از ۹ سال با سازش بسته شد

به گزارش رکنا، مصالحه ای دیگر در ستاد تالیف قلوب شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه رقم زده شد و جوانی به کانون خانواده بازگشت...

جبار تجری اظهار داشت : پرونده قتلی که 9 سال پیش دریکی از شهرستانهای استان کرمانشاه واقع شده بود، با تلاش شورای حل اختلاف و گذشت اولیاء دم از حق قصاص، به صلح و سازش ختم شد.

جبار تجری معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: در سال 1390 در پی یک درگیری و مشاجره ی خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه شخصی از این خانواده با خانواده ی مقتول در راه روستا درگیر شده که متاسفانه این درگیری منجر به فوت یکی از اعضای خانواده می شود .

تجری افزود: در پی آگاهی نیروی انتظامی فرد قاتل دستگیر و مراحل اولیه پرونده انجام و پرونده در دادسرای شهرستان تشکیل که نهایتا منجر به صدور رای و قصاص می گردد و در مراحل قانونی تایید و ابلاغ می شود .

وی ادامه داد:با در خواست خانواده ی قاتل و دستور دادستان محترم پرونده در سال 1397 به ستاد تالیف قلوب شوراهای حل اختلاف ارجاع و نهایتا با تلاش شبانه روزی همکاران این مجموعه رضایت خانواده مقتول اخذ و مشاریه الیه نیز از زندان آزاد و به آغوش خانواده باز می گردد.

تجری در پایان ضمن قبولی طاعات و عبادات و زحمات خدا پسندانه ی همکاران شورای حل اختلاف از همه ی موثرین در حل و فصل دعاوی و به خصوص پرونده های قتل و نزاع تشکر و توفیقات روز افزون این عزیزان را از خداوند منان خواستار شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 568941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟