بازدید روزانه ۸ تا ۱۰هزار نفر از نمایشگاه هوایی دزفول

به‌گزارش رکنا از خوزستان، امیر جواد ولدی فرمانده پایگاه هوایی چهارم شکاری وحدتی دزفول پنجم فروردین‌ماه 1401 با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور دزفول واقع در پایگاه چهارم شکاری وحدتی به نمایندگی از ارتش جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

فرمانده پایگاه هوایی چهارم شکاری وحدتی دزفول افزود: برای رفاه حال بازدیدکنندگان و این‌که بتوانند به راحتی از این نمایشگاه دیدن کنند نمایشگاه هوایی از ۲۵ اسفندماه 1401 گشایش و تا سوم فروردین‌ماه 1402 برپا بود.

 

به گفته  او،  پارسال حدود ۱۸۰هزار نفر از همه طیف‌ها از نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول دیدن کرده بودند.

 

امیر ولدی گفت: امسال در حوزه توان رزم، پهپاد‌های نیروی هوایی نیز وارد نمایشگاه شدند تا جهاد تبیین تاریخ ایران اجرا شود که این غرفه‌ها مخاطبان خاص خود را دارند.

 

او به فعالیت ۲۲ غرفه در حوزه‌های مختلف رزمی در این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: با تعمیرات اساسی هواپیما‌ها، این حوزه متفاوت‌تر شده است و جوانان علاقه‌مند می‌توانند از نحوه تعمیرات هواپیما‌های مختلف در حالت‌ها و ساعت‌های مختلف به دست متخصصان ایرانی آگاه شوند.

 

پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول با اجرای یک‌هزار و ۵۱۵ سورتی پرواز برون مرزی در دوران دفاع‌مقدس، نقش مهمی در بمباران مواضع دشمن بعثی و پشتیبانی از رزمندگان داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟