به گزارش رکنا، سردار "سید محمد صالحی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات مستمر پلیسی از فعالیت 3 باند قاچاق موادمخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه مطلع شدند.

او ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی ۲۴ ساعت گذشته در 3 عملیات مقتدرانه 8 نفر از اعضای 3 باند قاچاق موادمخدر را حین انتقال و همچنین در محل دپوی مواد مخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی های خود از 2 دستگاه خودروی کامیون و پژو و همچنین محل دپوی متهمان مقدار 537 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک و یک قبضه اسلحه شکاری را کشف شد.

او ادامه داد: همچنین در راستای تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر طی هفته گذشته 2 مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر در مناطق کوی علوی (کوچه شویعه) و کوی رمضان به اجرا در آمد که در این ارتباط 15 نفر خٌرده فروش دستگیر، 28 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و مقادیر قابل توجهی انواع موادمخدر کشف و تعداد 14 باب پاتوق، محل خرید و فروش و استعمال موادمخدر پلمب شدند.

سردار صالحی تاکید کرد: فرماندهی انتظامی استان خوزستان با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

علی رنجکش

 

کدخبر: 764455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟