کارکنان نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش مردم عزیز جانفشانی می‌کنند

سردار "سید محمد صالحی" در مراسم یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت استان خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ایران اسلامی، اظهار داشت: حضور تمامی مدعوین، خانواده معظم شهدای استان خوزستان (مادران، همسران و فرزندان شهدا) که در این یادواره به مناسبت گرامیداشت شهدای ۱۰ سال اخیر فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شده خیر مقدم عرض می کنم.

به گزارش رکنا، او با بیان دلاورمردی‌ها، جانفشانی‌ها و شهادت با افتخار کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت: این عزیزان چه در طول هشت سال دفاع مقدس که در قالب فرماندهان و سربازان در پاسگاه‌های مرزی با دست تقریباً خالی اما با دلی مملو از عشق و ایمان به خدا، پیامبر و ائمه در دفاع از تمامیت ارضی با دشمن تا دندان مسلح می جنگیدند و حال با تلاش وصف ناشدنی در حفظ امنیت، آرامش، جان و مال مردم عزیز کشورمان جهاد می کنند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این روزها همگان شاهد هستید که همکاران و همرزمان پرتلاش بنده در جای جای میهن اسلامی از مرز تا مرکز شهرها برای آسایش و امنیت و آرامش مردم عزیز جانفشانی می‌کنند و جان عزیز و شیرین خود را تقدیم می کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز مصادف است با سالروز وفات‌ ام البنین، همسر گرامی امام علی (ع) و مادر حضرت ابوافضل عباس(ع) که به نام روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده ما این یادواره را برگزار کردیم.

سردار "صالحی"در پایان تصریح کرد: ما هرگز ایثار و از خودگذشتگی‌ها، صبر و پایداری مادران، همسران و فرزندان شهدای عزیز را فراموش نخواهیم کرد و از خداوند متعال می‌خواهیم که در دنیا و آخرت شفاعت این عزیزان شامل حال همه ما شده و عاقبت بخیر و ختم به شهادت شود.

علی رنجکش

کدخبر: 762932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟