خانواده های شهدا، سنگرداران شهادت و مرزداران فضیلت هستند

 سردار "حسین اشتری" در دیدار با جمعی از خانواده شهدا در استان خوزستان  با تأکید بر اینکه یاد و خاطره شهدا فراموش نشدنی و ماندگار در اذهان ملّت ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی است، افزود: شهدا با ایمانی راسخ و تکیه بر معنویات و اخلاقیات از آرمان های مقدس نظام اسلامی از شعائر دینی پاسداری کرده و با شایستگی تحسین برانگیز جان خود را نثار آزادی و استقلال میهن اسلامی کردند.

به گزارش رکنا، فرمانده نیروی انتظامی انتظامی خانواده های معظم شهدا را مظهر پایمردی، ایثارگری، ولایتمداری و دین داری معرفی کرد و گفت: تکریم و خدمت به خانواده های شهدا که بی منت و مخلصانه عزیزان خود را در راه انقلاب و اعتلای اسلام هدیه دادند افتخاری مقدس و ارزشمند است.

وی در ادامه عزت، تعهد و اخلاص را از ویژگی های بارز خانواده های معظم شهدا عنوان و تصریح کرد: صبر و بردباری این عزیزان پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این جایگاه، جایگاه ارزشمندی است که همه باید قدر شناس آن باشند.

این مقام انتظامی با بیان این که امنیت کشور مرهون خون پاک شهداست ، افزود : شهدا انسان های وارسته ای بودند که با نثار خون پاک خود حریت و آزادگی را به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم ادامه دهنده واقعی راه آنان بوده و از آرمان های مقدس این عزیزان پاسداری کنیم .

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت و آرامشی که امروز بر ایران اسلامی حاکم و مورد غبطه ابر قدرت های جهانی بوده ثمره جانفشانی، پایمردی، ایثارگری و فداکاری های شهدا، جانبازان و آزادگان است اظهار داشت:خانواده های معظم شهدا سنگرداران شهادت و مرزداران فضیلت هستند.

وی تصریح کرد : شهدا با شهادت خود سهم خود را در استقرار امنیت در جامعه اسلامی ایفا کردند و اکنون وظیفه تک تک آحاد جامعه است که در این راستا بکوشند و با ادامه راه شهیدان و پیروی از ولایت فقیه سهم خود را ایفا کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت : شهادت هدیه خاص خداوند به بندگان صالح است ، هدیه ای که موجب زندگی ابدی شهیدان در جوار رحمت الهی می شود .

گفتنی است، خانواده شهید "مالک رسولی نیک" که در اغتشاشات اخیر خوزستان مورد اصابت گلوله اغتشاشگران ونیز خانواده های شهیدان "سجاد دالمن ومهدی آزمون" که حین گشت زنی  مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفتند وبه شهادت رسیدند توسط فرمانده ناجا مورد تجلیل قرار گرفتند.

کدخبر: 738947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟