دستگیری ۲ دارنده سلاح و مهمات غیرمجاز در آبادان

سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان در گفتگو با خبرنگار رکنا ضمن  تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با دارنده گان سلاح و مهمات غیر مجاز از تشدید اجرای این طرح توسط پلیس این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: طرح مذکور با هدف پاکسازی مناطق از لوث وجود مجرمان توسط مأموران انتظامی به مرحله‌ی اجرا درآمد.

به گزارش رکنا، وی افزود: مأمورین پلیس امنیت واطلاعات وامنیت عمومی شهرستان آبادان در اجرای این طرح پس از تحقیقات اطلاعاتی و میدانی تعداد ۲ نفر از دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز را

که ساکن شهرستان آبادان منطقه سلیچ غربی بودند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی 2متهم را درون   مخفیگاهشان دستگیر کردند.

در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه متهمین تعداد یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف  به همراه یک تیغه خشاب مربوطه و تعداد ۷۰ تیر جنگی کلاش و یک قبضه سلاح کلت کمری حاوی دو تیغه خشاب مربوطه و یک  قبضه سلاح شکاری دو لول فاقد مجوز کشف،گردید.

 متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ زلقی گفت:به منظور حفظ آسایش و آرامش شهروندان و هر آنچه که امنیت آنان را به مخاطره می‌اندازد، با عاملان تیراندازی در مراسم‌ها قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

وی یادآور شد: طرح‌های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

علی رنجکش

کدخبر: 737893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟