اعضای ستاد مقابله به کرونا با جدیت بیشتری مصوبات را اجرا کنند

به گزارش رکنا، نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان آبادان با حضور ولی الله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان و اعضای اصلی قرارگاه طرح شهید سلیمانی استان خوزستان در محل فرمانداری ویژه آبادان در حالی انجام شد که فرماندار ویژه آبادان بر هم افزایی و مشارکت بیشتر مسئولان شهرستانی جهت خارج شدن از وضعیت قرمز آبادان تاکید کرد.

نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان آبادان با حضور ولی الله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان و اعضای اصلی قرارگاه طرح شهید سلیمانی استان خوزستان در محل فرمانداری ویژه آبادان در حالی انجام شد که فرماندار ویژه آبادان بر هم افزایی و مشارکت بیشتر مسئولان شهرستانی جهت خارج شدن از وضعیت قرمز آبادان تاکید کرد.

فرماندار ویژه آبادان سید زین العابدین موسوی در این خصوص گفت :با توجه به میزان درگیری شهرستان و وضعیت قرمزی که علیرغم همه تلاشهایی که صورت گرفت همچنان باقی مانده است با دستور استاندار محترم خوزستان نشست بررسی وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان آبادان برگزار شد. امیدواریم خروجی این جلسه به ما کمک کند که از این وضعیت خارج شویم.

وی تاکید کرد: جهت استحضار عزیزان عرض می‌کنم ستاد مقابله با کرونا شهرستان آبادان در مدت شیوع بیماری کرونا در کشور فعالیت زیادی انجام داد و کارهای بسیاری صورت گرفت.

وی گفت: تمام اقدامات لازم را در مدت اپیدمی کرونا انجام داده ایم. چند بار وضعیت قرمز را به زرد برگردانیم. امیدوارم از این پیک هم به سرعت خارج شویم.

تعطیلی تالارها، باشگاه‌ها، آرامستان، مراسم عروسی و عزا را در سه ماه گذشته با جدیت دنبال کردیم.

ورود و خروج ها کنترل شده اند. فقط ۵۳ هزار فقره اعمال قانون صورت گرفته است.

تردد دریایی و هوایی به آبادان زیاد است و برای این شهر بندری شرایط خاص ایجاد کرده است. باید بتوانیم کنترل ها را ارتقا دهیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که اعضای ستاد مقابله با کرونا با جدیدت و اهتمام بیشتر بتوانند، مصوبات ستاد را با کیفیت بهتر اجرا کنند تا آبادان از این پیک کشوری خارج شود.

در این نشست امام جمعه ی آبادان، روسای دانشکده علوم پزشکی آبادان، دانشگاه جندی شاهپور اهواز، جانشین قرارگاه طرح شهید سلیمانی استان ، فرماندهی انتظامی استان، جانشین دادستانی آبادان ایراد سخنرانی کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 679620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟