7 عملیات اطفای حریق و امداد نجات با تلاش آتش نشانان اهواز انجام شد

به گزارش رکنا، ابراهیم قنبریرئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی مغازه قصابی درمنطقه کیانشهر به سامانه ۱۲۵ سازمان مخابره شد و با حضور به موقع آتش نشانان شعله‌های حریق مهار و از گسترش حریق جلوگیری شد.

او افزود: آتش سوزی مغازه تجاری ساعت ۱۱ و ۴۸ دقیقه در منطقه آخر آسفالت به علت اتصال جعبه فیوز مینیاتوری آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و زبانه‌های آتش که به وسایل مغازه سرایت کرده بود با تلاش آتش نشانان مهار شد. ضمن اینکه اتصال در سیم کشی هود آشپزخانه منجر به آتش سوزی و دودگرفتگی واحد مسکونی در مجتمعی در سپیدار۶ ساعت ۱۳ و ۴۹ دقیقه شد و آتش نشانان با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان شعله‌های حریق را در آشپزخانه مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌های منزل جلوگیری کردند.

آتش سوزی در اهواز مهار شد

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی نیزار‌های انتهای بلوار امام شرقی نرسیده به بازار آهن فروشان ساعت ۲۱ و ۴۵ با کمک آتش نشانان، تصریح کرد: منزل مسکونی ساعت ۲۲ و ۴۹ دقیقه در منطقه فرهنگ شهر به علت افتادن پرده درون تراس بر روی اجاق گاز شعله ور منجر به حریق شد و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بدون اتلاف وقت با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را در تراس مهار و از پیشروی حریق به داخل واحد مسکونی جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به نجات یک شهروند از کابین آسانسور منطقه کیانشهر خیابان الحدید یک اشاره کرد و گفت: ماموران امداد و نجات جهت باز کردن درب منزل مسکونی در کوی فرهنگیان خیابان لادن یک اعزام و با جسد یک مرد در منزل مواجه شدند که پس از تحویل محل به عوامل نیروی انتظامی به ایستگاه بازگشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟