به گزارش رکنا، محسن بیرانوند جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: از بیست و سوم فروردین به بعد برای تعیین تکلیف فعالیت اصناف باتوجه به دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و درمان اقدام می شود تا اصناف مختلف به ترتیب اولویت فعالیت خود را آغاز کنند.

وی از همکاری اصناف شهرستان ماهشهر با ستاد مقابله با کرونا و پیروی از دستورالعمل‌های آن در طول اجرای مصوبات ستاد تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری یکدیگر هرچه سریعتر بر این ویروس غلبه کرده و شاهد آغاز فعالیت اصناف و بازاریان در شهرستان باشیم.

فرماندار ماهشهر گفت: واحدهای صنفی صنوف ارائه دهنده خدمات ضروری‌ در اولویت بازگشایی خواهند بود و برای آغاز فعالیت دیگر واحدهای صنفی تصمیمگیری می شود. ‌

بیرانوند تصریح کرد: با همکاری شهروندان ماهشهری آمار بیماری کرونا در این شهرستان کاهش یافته و امیدواریم تا پایان ریشه‌کنی این بیماری مردم از خارج شدن بی مورد و غیر ضروری از منازل خودداری کنند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 555896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟