توقیف کامیون‌های حامل ۹۵ تن آهن قاچاق در پایانه مرزی چذابه

به گزارش رکنا ، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران هنگ مرزی شهرستان دشت آزادگان با انجام کار اطلاعاتی و حین کنترل خودرو‌های باری در بارانداز پایانه مرزی چذابه، موفق به شناسایی و توقیف ۲ دستگاه کامیون باری حامل بار قاچاق شدند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون ها، ۶۵ تن میلگرد و ورق آهن که بدون مجوز، قاچاق و با هدف خروج از کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

سردار پاکباز با بیان اینکه سودجویان قصد داشتند این محموله بزرگ آهن را بدون مجوزقانونی و به صورت قاچاق و جاساز در چند کامیون باری از کشور خارج کنند، اظهار داشت: با هوشیاری مرزبانان، از دست یابی به هدف شومشان بازماندند.

فرمانده مرزبانی خوزستان در پایان با اشاره دستگیری ۲ متهم در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را قریب به ۵ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

وی، عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی عنوان و تصریح کرد: تلاش مرزبانان برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 488320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟