با پول تارا محصول جدید ایران خودرو چه خودروهایی می توان خرید ؟ + اینفوگرافیک

تارا ایران خودرو / یکی از خودروهای جدید خودروسازان کشور تارا است. این خودرو محصول جدید ایران‌خودرو محسوب می‌شود. برآوردهای اولیه می‌گوید قیمت این خودروی تمام اتوماتیک ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان است. یعنی حدود ۳۲ هزار دلار!

اگرچه گفته می‌شود این خودرو مشخصات خاص خود را دارد، اما بسیاری می‌گویند قیمت ۸۰۰ میلیون تومان در بازار بسیار زیاد است و آن را با خودروهای خارجی با همین قیمت مقایسه می‌کنند. در ادامه رقبای تارا و رقبای خارجی آن را مشاهده می‌کنید.

آمار تولید تارا جدیدترین خودروی تولیدی ایران خودرو

ایران خودرو تا تاریخ پنجشنبه ۶ آذر ماه تعداد ۲۵ دستگاه خودروی تارا را تولید کرده است. خودروهای تولید اولیه به منظور تست های جاده ای راهی خیابان های و جاده های کشور شده اند. تعداد دیگری نیز برای آشنایی خط تولید با مونتاژ و تولید این خودرو استفاده شده است. به نظر می رسد فاز تولید انبود این خودرو به زودی در دستور کار ایران خودرو قرار گیرد.

تمامی قیمت های اعلام شده برای این خودرو در فضای مجازی تکذیب و تاکنون هیچ قیمتی حتی بصورت غیر رسمی از سوی مراجع اعلام نشده است. آخرین ثبت نام این خودرو مربوط به تیر ماه امسال بوده با مبالغ پیش پرداختی ۱۵۰ میلیون تومان برای نسخه اتوماتیک و ۱۲۰ میلیون تومان برای نسخه دنده دستی بوده است.

تارا محصول جدید ایران خودرو

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟