تغییر نامگذاری در محصولات جدید سایپا

به گزارش رکنا، تابع جماعت رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای ایجاد تحول در فرآیندهای عملیاتی و معماری برند محصولات، سایپا برای نخستین بار روند نامگذاری و تیپ‌بندی محصولات خود را یکسان‌سازی و ساختارمند کرد تا مشتریان گرانقدر هنگام انتخاب محصول مورد نظر خود نسبت به وضعیت خودرو و ویژگی‌های آن مطلع باشند.

وی افزود: از آنجا که در سنوات گذاشته محصولات سایپا از تیپ‌بندی مشخصی تبعیت نمی‌کرد و یا با تغییراتی در ظاهر و امکانات خودرو نام جدیدی برای آن مشخص می‌شد، با دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا موضوع در کمیته نامگذاری محصولات سایپا مطرح و مصوب شد که رویه گذشته تغییر کرده و نسبت به ساماندهی و ساختارمند کردن نامگذاری مدل‌های مختلف از یک محصول اقدام شود.

نامگذاری محصولات جدید سایپا

به گفته تابع‌جماعت، گروه خودروسازی سایپا، در قالب یک سازوکار مشخص و روندهای معمول در نامگذاری، نسبت به تغییر نماد محصولات خود اقدام کرده است تا مشتریان و رسانه‌ها در شناسائی مدل‌های جدید از محصولات این گروه خودروسازی دچار ابهام نباشند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: بر اساس رویه جدید، محصولات سایپا با استفاده از حروف اختصاری انگلیسی در 5 مدل، تیپ‌بندی می‌شوند. اولین تیپ که تیپ پایه و اولیه محصولات به شمار می‌رود، با پسوند S (نخستین حرف از واژه Standard) مشخص خواهد شد. بدین جهت اگر شما در لیست محصولات سایپا با خودروی سایناS روبرو شدید، به این معناست که این خودرو در سطح پایه و استاندارد قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟