شرایط پیش فروش سایپا شاهین و ساینا S اعلام شد + فیلم
حجم ویدیو: 7.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

به گزارش رکنا، گروه خودروسازی سایپا طبق اطلاعیه خود در صفحه ایسنتاگرام خود اعلام کرده که از امروز دور جدید پیش فروش محصولات خود را آغاز خواهد کرد که سایپا شاهین و ساینا S در این شرایط پیش فروش جای داده شده است. این دو محصول جدید سایپا برای نخستین بار است که برنامه فروش راه یافته اند اما سایپا همچنان در خصوص قیمت احتمالی آنها سخنی به میان نیاورده است.

ساینا S قرار نسخه فیس لیفت یا بروزرسانی شده ساینا معمولی است که بر اساس اطلاعات موجود قرار است در دو نسخه ساده و آپشن دار به بازار عرضه شود. در نسخه ساده این سدان جدید سایپا امکاناتی نظیر چراغ روشنایی روز، کامپیوتر سفر جدید، سامانه GSI تعویض دنده، سامانه BCM، شیشه ها و آینه های برقی، فرمان طرح D، تهویه دیجیتال، سنسور پارک عقب و… بصورت استاندارد بکار گرفته شده است .این نسخه به جعبه دنده دستی و پیشرانه 1.5 لیتری M15 با بیشنه قدرت 87 اسب بخار مجهز شده است. در نسخه فول آپشن که در برنامه های آتی سایپا قرار دارد تجهیزات به مانند سنسور نور، رینگ آلومینیومی، صفحه نمایشگر ۷ اینچی، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو، بلوتوث، دوربین عقب، شیشه های عقب دودی، تریم داخلی چرم، سنسور باد لاستیک به این خودرو اضافه خواهد شد.

 

شاهین

 

پیش فروش سایپا شاهین

بر اساس تصویر منتشر شده در صفحه مجازی سایپا مشخص این خودرو ساز قرار است برای نخستین بار از امروز 18 خرداد 99 بصورت رسمی پیش فروش سایپا شاهین را آغاز نماید.

این شرکت هنوز به صورت تکمیلی جزئیات طرح فروش محصولاتش را عنوان نکرده است. اما پیش از این مشخص شده بود که از فردا طرح فروش یکساله سایپا آغاز می شود و مشتریان می توانند مانند گذشته نسبت به پیش ثبت نام خودروهای مورد نظر اقدام نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟