به گزارش رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح این خبر اظهار کرد: صبح روز شنبه بیست و دوم آذرماه مرد میان سالی به کلانتری ۱۲۳ نیاوران مراجعه و مأموران کلانتری را در جریان وقوع آدم ربایی در محدوده میدان تجریش قرار داد.

وی بیان داشت: شاکی اظهار کرد، پس از ربودن پسرش، مردی جوان با وی تماس گرفته و اعلام داشته است که پسرش را گروگان گرفته و برای رهایی اش ۲۰ میلیارد ریال وجه نقد درخواست کرده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه تیم عملیات کلانتری نیاوران مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند، عنوان کرد: با رصدهای اطلاعاتی چند ساعته هویت اولین متهم پرونده که جوانی ۳۳ ساله بود شناسایی و متعاقب آن با اجرای طرح مهار، مخفیگاه متهم در محدوده اقدسیه شناسایی شد و مأموران کلانتری موفق شدند با هماهنگی‌های قضائی فرد گروگانگیر را دستگیر کنند.

موقوفه‌ای تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت با دو همدستم چند روز پیش این نقشه را کشیدیم، امروز صبح هنگامی که سوژه از منزل خارج و به سمت محل کارش در حال حرکت بود، تعقیب و در یک نقطه خلوت به زور وی را سوار خودرو کردیم و دزدیدیم و بعد به خانواده اش تماس گرفته و ۲۰ میلیارد ریال وجه نقد برای آزادی پسرشان در خواست کردیم.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه هر دو همدست متهم نیز شناسایی و مأموران کلانتری مخفیگاه متهمان را در محاصره خود قرار دادند.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهمان زمانی که خود را در دایره محاصره پلیس دیدند، گروگان خود را آزاد کردند، افزود: بدین ترتیب مأموران کلانتری نیاوران موفق شدند کمتر از ۱۰ ساعت پس از آدم ربایی، دو متهم دیگر این پرونده را دستگیر و مرد گروگان گرفته شده را به آغوش خانواده اش بازگردانند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640099 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟