بلای شیطانی که بر سر لادن 22 ساله در خانه مجردی پسر پولدار تهرانی آمد

به‌گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر ۲۲ ساله‌ای به‌ نام لادن آغاز شد. وی به مأموران پلیس گفت: 3 ماه پیش در یکی از محله‌های شرق تهران با پسر جوانی به‌ نام مسعود آشنا شدم. او ادعا می‌کرد در رشته بدنسازی فعالیت دارد و پولدار است. بعد از اینکه با هم دوست شدیم یک روز به خانه‌اش رفتم اما با وجود مقاومت شدیدم به من تعرض کرد.

پس‌ از اظهارات لادن و ثبت شکایت او و تأییدیه پزشکی قانونی دستور بازداشت مسعود صادر شد. در بررسی‌های بیشتر مأموران دریافتند وی دارای سابقه کیفری است. با این حال او پس از تفهیم اتهام با قید وثیقه تا زمان برگزاری دادگاه آزاد شد تا اینکه سرانجام مسعود صبح دیروز در شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

در ابتدای جلسه دادگاه لادن برای متهم درخواست اشد مجازات کرد و گفت: اگر می‌دانستم که هدفش سوءاستفاده از من است هیچگاه با او دوست نمی‌شدم. چراکه او زندگی من را نابود کرد. وقتی موضوع را به مادرم گفتم او شوکه شد و فقط در این مدت غصه خورده و نگران آینده من است.

این ماجرا تأثیر بدی در روحیه من و خانواده‌ام گذاشته است. در ادامه مسعود در دفاع از خودش گفت: به‌هیچ عنوان بحث تعرض را قبول ندارم. من و لادن مدتی با هم دوست بودیم و او با میل خودش به خانه‌ام آمد و با من رابطه برقرار کرد. در حال حاضر هم چون می‌داند که وضع مالی خوبی دارم قصد دارد از من اخاذی کند. او در آخرین مکالمه ما عنوان کرد در صورتی رضایت می‌دهد که ۱۰۰ میلیون تومان به او پرداخت کنم. لادن می‌داند که من به تازگی با یک خانم پزشک ساکن لندن ازدواج کرده‌ام و قصد دارم برای آغاز زندگی مشترکم به انگلیس سفر کنم به همین خاطر می‌خواهد از موقعیت سوءاستفاده کند و از من پول بگیرد. پس از اظهارات متهم قضات شعبه 11 وارد شور شدند تا رأی لازم را صادر کنند.

کدخبر: 565594 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟