تجاوز به نیلوفر در برج جردن تهران! / سرایدار با التماس زنانه کاری نداشت!

چند روز بود پایم شکسته و خانه‌نشین شده بودم که سرایدار ساختمان زنگ در خانه ام را زد .من گمان می کردم او برای بردن زباله ها مقابل درآمده است. به همین خاطر در را برایش باز کردم اما او مرا هل داد و به زور وارد خانه ام شد.

سرایدار متجاوز زن پولدار تهرانی بود!

این گفته های زن جوانی است که توسط مرد سرایدار مورد آزار قرار گرفته است.

به گزارش گروه حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت یک زن تنها آغاز شد . نیلوفر ۳۵ ساله که به پلیس آگاهی رفته بود به مأموران گفت: مدتی است به تنهایی در برجی در جردن زندگی می کنم. چند روز بود پایم شکسته و خانه‌نشین شده بودم که سرایدار ساختمان زنگ در خانه ام را زد .من گمان می کردم او برای بردن زباله ها مقابل درآمده است. به همین خاطر در را برایش باز کردم اما او مرا هل داد و به زور وارد خانه ام شد . چون پایم شکسته بود نتوانستم مقاومت کنم. سرایدار شیطان صفت بدون توجه به التماس هایم به من تجاوز کرد! حالا از او شکایت دارم.

با این شکایت ، سرایدار جوان بازداشت شد اما آزار زن تنها را انکار کرد .

وی دیروز در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و ادعای عجیبی را مطرح کرد .

وی گفت: من با میل نیلوفر با او رابطه برقرار کردم. او خودش مرا به خانه اش دعوت کرده و مدتی بود صیغه من شده بود. با اظهارات این متهم نیلوفر صیغه نامه ای را به دادگاه ارائه داد و گفت : سه سال است که صیغه یک مرد شده‌ام. اگرچه با او رفت و آمد ندارم اما همسر دارم و ادعای مرد سرایدار یک دروغ است .او به زور وارد خانه ام شد و مرا آزار داد. به همین خاطر برایش مجازات می خواهم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟