نقشه کثیف زن جوان تهرانی برای دوست صمیمی شوهرش

به گزارش گروه آرشیو رکنا، رسیدگی به این پرونده به‌دنبال شکایت مرد جوانی به پلیس Police آغاز شد. وی ادعا کرد همسرش به او خیانت Cheat کرده وعلاوه بر ارتباط نامشروع با مردی غریبه اموال با ارزش او را نیز به سرقت Stealing برده است. این زن 27 ساله خیلی زود بازداشت و با توجه به مدارک واسنادی که وجود داشت روانه زندان Prison شد. متهم در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

دوست شوهرم خیلی به من محبت می کرد!

المیرا درباره ارتباطش با فریدون 38ساله گفت: شوهرم به من بی‌توجهی می‌کرد. فریدون دوست شوهرم بود و به خانه ما می‌آمد او محبت بیشتری به من کرد و کم‌کم به او اعتماد کردم. تا اینکه فریبم داد و از من خواست طلا واشیای گرانقیمت خانه شوهرم را بدزدم و به او بدهم او به من قول داده بود که بعد از این ماجرا تنهایم نمی‌گذارد و حمایتم می‌کند اما وقتی دستگیر شدم او فرار Escape کرد.

قاضی از او پرسید: مواد مخدر Drugs مصرف می‌کنی؟

المیرا در پاسخ گفت: وقتی با شوهرم زندگی‌ام را شروع کردم لب به مواد نزده بودم ولی بعداً وقتی او مواد می‌کشید مرا هم آلوده کرد... بیشتر اوقات حشیش می‌کشیدم ولی این اواخر شیشه مصرف می‌کردم.

دخترانت چند ساله‌اند؟

13، 8 و چهارساله هستند.

الان دخترانت کجا هستند؟

تنها هستند ودر خانه باهم زندگی می‌کنند.......

چند وقت است که بازداشت هستی؟

حدوداً یکسالی است که زندان هستم....

شوهرت در دادگاه حضور نداشت کجاست؟

او هم به اتهام سرقت در پرونده دیگری بازداشت شده و در استان دیگری زندانی Prisoner است.

شوهرت رضایت داده اما تو از نظر جنبه عمومی جرم Crime باید محاکمه شوی...

المیرا در حالی که اظهار ندامت وپشیمانی می‌کرد از قضات خواست او را به خاطر سه دخترش که الان تنها و بی‌پناه زندگی می‌کنند و منتظر مادرشان هستند کمک کنند و ببخشند. سپس قضات دقایقی وارد شور شده وقرار شد او را به قید ضمانت با قرار وثیقه آزاد کنند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 554640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟