اعتراف تلخ شیطان /  کارمند زن موبایلش در شرکت جا مانده بود

به گزارش گروه آرشیو رکنا، این پرونده کثیف در دادگاه کیفری یکی از استان های غرب کشور تحت بررسی است.
چندی پیش زنی در حالی که آشفته و نگران بود خود را به پلیس رساند و ادعا کرد در محل کارش به وی تجاوز شده است.
این زن گفت: اگر زرنگی نمی کردم الان کشته شده بودم چون سرایدار عامل تجاوز بود و از ترس اینکه شناسایی نشود قصد قتل مرا داشت.
مریم افزود: امروز مثل همیشه از شرکت خارج شدم و با ماشین دوستم به خانه رفتم از آنجاییکه منتظر تماس مهمی بودم در کیفم به دنبال موبایلم گشتم چند دقیقه ای طول نکشیده بود که شوهرم به خانه زنگ زد و گفت موبایلم زنگ می خورد اما کسی پاسخگو نیست .
زن 35 ساله ادامه داد: یادم افتاد آخرین بار در شرکت با موبایلم حرف زده و آنرا به شارژ زدم سریع راه افتادم و به شرکت رفتم سرایدار که جوانی 28 ساله و از شهر دیگری به اینجا آمده در را به رویم باز کرد گفتم به سراغ موبایلم آمدم خنده ای کرد و اجازه داد داخل بروم خودم را به اتاقم رساندم و موبایلم را برداشتم و وقتی به سمت در خروجی برگشتم سرایدار را دیدم که با چاقویی جلویم ایستاده است و می خندد پرسیدم اکبر اینجا چه می کنی حرفی نزد به سمتم دوید و چاقو را زیر گلویم گذاشت بعد خواست لباس هایم را در آورم که به التماس افتادم و گفتم شوهر دارم اما او اصلا گوش نمی داد تا اینکه از ترس تن به خواسته اش دادم و اکبر به من تجاوز کرد.
مریم گفت: وقتی فهمیدم او می خواهد من را به قتل برساند به دروغ گفتم مدت ها بود با شوهرم اختلاف داشتم و حالا از آن روز به بعد می توانیم پنهانی ارتباط داشته باشیم او هم فریب خورد و شماره موبایلش را هم به من داد و وقتی از شرکت بیرون آمدم تصمیم گرفتم شکایت کنم.
با ادعاهای هولناک این زن و دستور قضایی بلافاصله اکبر بازداشت شد و با پذیرفتن تجاوز به مریم گفت: وسوسه شدم از مدتها پیش این زن را می دیدم و از او خوشم می آمد و وقتی با هم تنها شدیم به فکرم رسید به او تجاوز کنم اما اصلا قصد قتل نداشتم می ترساندم تا ماجرا را به کسی نگوید.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 521735 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟