حمله 3 شیطان به دختر جوان مقابل چشمان دوست پسرش

به گزارش گروه آرشیو رکنا، حسام العشماوی، رئیس پلیس Police بولاق ابوالعلا، در تایید این خبر تشریح کرد: براساس اطلاعات بدست آمده سه کارگر پس از اینکه پسر و دختر جوان را دام انداختند وبه دختر تجاوز Rape کردند، سپس آن هارا به قتل Murder رساندند و به داخل رود نیل انداختند. 
بلافاصله پس ازاین حادثه Incident یک تیم تحقیقاتی توسط سرتیپ عطا، رئیس کاراگاهان شمال برای دستگیری مجرمان و پیگیری این پرونده تشکیل شد.
طبق تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که دختر وپسر جوان برای پیاده روی به ساحل رودخانه نیل رفته بودند و در مسیر پیاده روی سه کارگر مقابل ساختمان متروکه ای برای آن ها مزاحمت ایجاد می کنند، سپس پسر جوان با دو نفر از کارگران درگیری لفظی می کند اما به ناگهان نفر سوم از پشت به پسرجوان چاقو می زنند، سپس نوبت به دختر جوان می رسد، آن سه پس از اینکه به دختر تجاوز می کنند او را می کشند و جسد او و پسر جوان را به داخل رود نیل انداختند.
رئیس پلیس فورا دستور به بررسی تمام گزارشات برای شناسایی مشخصات آن سه نفر داد. البته جسد دختر و پسر هنوز از رودخانه استخراج نشده است. در نهایت متهمان دستگیر و پس از اعتراف به جنایت Crime به دادستان ارجاع داده می شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 521733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟