وسوسه های زن خائن برای قتل شوهر توسط پسردایی اش + عکس ها

به گزارش رکنا، روز 18 مهر امسال زن جوانی به نام فریبا با امدادگران اورژانس تماس گرفت و برای نجات جان شوهرجوانش از آن ها کمک خواست.

خیلی زود تیم پزشکی در محل حاضر و با جسد مرد 42 ساله ای به نام جمال روبرو شدند. در ادامه تیمی از ماموران کلانتری 103 گاندی برای بررسی های ابتدایی به خانه زوج جوان رفتند.

بدین ترتیب، با اعلام خبر مرگ مرموز مرد جوان تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل پا در صحنه جرم گذاشتند و تجسس های پلیسی همراه با تیم تشخیص هویت کلید زده شد.

تیم تشخیص هویت در صحنه جرم با توجه به آثار کبودی روی صورت و گردن اعلام کردند که جمال به خاطر خفگی به کام مرگ فرو رفته است که در ادامه جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

تحقیقات پلیسی

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات، همسر قربانی جنایت مرموز را بازجویی کردند. با توجه به ضد و نقیض هایی که این زن در اظهاراتش داشت به عنوان نخستین مظنون پرونده دستگیر و در اختیار ماموران تیم جنایی تهران قرار گرفت.

فریبا دو روز اصرار بر بی گناهی داشت و سکوت کرد اما در دومین روز دیگر نتوانست تحمل کند و دست به افشاگری زد.

سال گذشته دختردایی‌ام فوت کرد و برای دلداری پسردایی‌ام با رحیم 19 ساله تماس گرفتم. پس از چندبار تماس تلفنی و حضوری، آرام آرام پسردایی ام در جریان مشکلات خانوادگی من قرار گرفت و همین باعث شد به فکر راه حلی برای نجات من از مشکلاتم بیفتد.

وی افزود: رحیم ابتدا اصرار داشت که از شوهرم طلاق بگیرم اما متوجه شد که همسرم قصد جدایی ندارد تا این که یک روز در حالی که با او دردل می کردم، رحیم گفت که جمال را به قتل می رساند.

شوکه شده بودم و از او خواستم از این تصمیم صرف‌نظر کند و رحیم تاکید داشت که من یکی از اعضای خانواده‌ اش هستم و نمی تواند شاهد درد و رنج من و فرزندانم در زندگی باشد.

photo_2019-10-16_17-43-43

شب جنایت چه شد

زن جوان در اعترافاتش گفت: شب حادثه با توجه به این که شوهرم سرایدار بود و نمی توانست از خانه خارج شود، من بدون این که از تصمیم رحیم خبر داشته باشم به خانه مادرم در جنوب تهران رفتم و وقتی صبح به خانه بازگشتم با جسد بی جان همسرم روبه رو شدم.

همین کافی بود تا با اعترافات زن جوان ماموران به سراغ رحیم بروند و در یک عملیات غافلگیرانه پسر 19 ساله را دستگیر کنند.

رحیم ابتدا خود را بی گناه می دانست اما وقتی فهمید فریبا دست به افشاگری زده است به ناچار لب به سخن باز کرد و در اعترافاتش گفت: با توجه به احساس مسئولیت و دلسوزی زیادی که نسبت به زندگی فریبا پیدا کرده بودم تصمیم به قتل همسرش گرفتم و در شب 17 مهرماه با اطلاع از مراجعه فریبا به خانه مادرش، با یک جعبه شیرینی به دیدن جمال رفتم. بعد از ورود به خانه بدون مقدمه با جمال درگیر شدم و در حالی که او اصلا علت این رفتار را نمی دانست با روسری که کنار مبل افتاده بود، او را خفه کردم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟