به گزارش رکنا، ساعت 10 شب پانزدهم خرداد امسال مرد جوانی در تماس با مرکز 110 ، از زورگیری سه مرد که سوار بر پراید بودند ، در محدوده امیر آباد شمالی خبر داد.

پرونده این زورگیری با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

طعمه زورگیران به ماموران گفت: ساعت 8 شب ، برای رفتن به خانه ام از میدان آزادی سوار یک پراید تیره رنگ که یک راننده و دو مردجوان سرنشین آن بودند، شدم.

در صندلی جلو نشسته بودم که پس از گذشت چند دقیقه متوجه تغییر مسیر راننده به سمت یکی از بزرگراه ها شدم یکی از مردان چاقو را زیر گلویم گذاشت و با تهدید به مرگ ساکتم کردند سپس گوشی موبایلم به ارزش سه میلیون تومان ، کارت های عابر بانک و سه میلیون تومان پول را که به همراه داشتم از من گرفتند و در محدوده امیرآباد مرا از خودرو پیاده کردند و متواری شدند.

ماموران با شنیدن این ادعاها، به ردیابی های تخصصی دست زدند و دریافتند یکی از زورگیران با کارت سرقتی یک موبایل خریده است و همین کافی بود تا از دوربین مداربسته موبایل فروشی تصویر یکی از دزدان که از مجرمان قدیمی است به دست بیاید.

مخفیگاه این دزد در محدوده اسماعیل آباد شناسایی شد و او سوار بر پرایدش به دام افتاد و اعتراف کرد با دو زندانی همدست بوده است.

" سعید " رئیس باند به کارآگاهان گفت : من و احمد هردو باآزادی از زندان در اواخر اسفند سال 97 تصمیم به تشکیل یک باند سرقت و زورگیری گرفتیم و از آن جایی که با سامان نیز ساکن یک محدوده بودیم به وی پیشنهاد دادیم که با خودروی شخصی اش با ما در سرقت ها حضور داشته باشد.

سرکرده باند در ادامه تحقیقات گفت : بیشتر سوژه ها را در میدان آزادی و در ساعات آغازین شب سوار خودرو می کردیم و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی با چاقو که به همراه داشتیم پس از سرقت اموال با ارزش ، آنان را درمسیرهای خلوت رها می کردیم و اموال را بین خودمان تقسیم می کردیم و با آن مواد می خریدیم و خوش گذرانی می کردیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟