فیلم زشت استاندار سابق لو رفت ! / ماجرا جاسوسی بود ! + تصویر

به گزارش رکنا ، به تازگی فیلمی از رابطه جنسی یک زن و مرد در شبکه های مجازی منتشر شده که برخی مدعی شده‌اند این فیلم مربوط به رابطه جنسی یکی از استانداران سابق بوده است. پس از این فیلم، یک فایل صوتی متعلق به تماس تلفنی وی نیز منتشر شد.

زن صیغه ای استاندار در تهران

یک کانال تلگرامی ضد انقلاب، فیلمی مبهم منتشر کرده است و مدعی شده این فیلم  استاندار سابق و رابطه او با یک دختر جوان است. استاندار سابق درباره این فیلم تا کنون سخنی نگفته است، با این حال یک سایت خبری محلی که از حامیان وی به شمار می‌رود، جزئیاتی از این ماجرا نوشته است. این سایت از قول یک منبع آگاه نوشته است انتشار این فیلم به خاطر ایستادگی استاندار روی مواضع انقلابی بوده است.

یک منبع آگاه و نزدیک به استاندار سابق گفته وی در مدتی که در یک سفر در تهران برای پیگیری امور در یک شرکت سرمایه گذاری حاضر می‌شود، با خانمی در آن شرکت آشنا می‌شود و این آشنایی در نهایت به ازدواج موقت او با این خانم منجر می‌شود و نهایتا خانه‌ای را برای آن خانم در تهران اجاره می‌کند.

فیلمبرداری حرفه ای سرویس جاسوسی از ارتباط

این فرد که خود را از نزدیکان وی معرفی کرده، گفته یک سرویس جاسوسی مدت‌ها در کمین این قضایا بود و در نهایت یک روز با دادن پول به نگهبان مجتمع مسکونی که استاندار سابق آن را موقتا اجاره کرده، در نبود وی که در سفر به سر می‌برده، اقدام به کارگزاری وسایل حرفه‌ای فیلمبرداری می‌کند و به این شکل وی در دام کسانی می‌افتد که خود را در پوشش یک شرکت قرار داده بودند. تقریبا سه روز پس از ضبط فیلم در بازه‌ای که استاندار سابق در تهران نبود، پیام‌های تهدید کننده‌ای به شکل ناشناس به شماره تلفن خصوصی او ارسال می‌شود و در نهایت فیلم رابطه جنسی او در یک سی دی برایش پست می‌شود.

این فرد مدعی شده که به استاندار سابق گفته‌اند باید ویزای خروج از کشور بگیرد و به همراه خانواده مقیم کانادا شود و در یک برنامه تلویزیونی حاضر شود و علیه جمهوری اسلامی ایران شروع به صحبت کند اما چون وی نمی‌پذیرد، این فایل منتشر می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

رویداد۲۴

 

کدخبر: 494817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟