به گزارش رکنا، حجت الاسلام و المسلمین منتظرى دادستان کل کشور در همایش فرماندهان روسا و مدیران فرماندهى انتظامى بزرگ بیان کرد: براى شهداى انقلاب، شهداى دفاع مقدس، شهداى ترور ناجوانمردانه توسط تروریست هاى خائن، شهداى دفاع از حرم اهل بیت عترت و طهارت، شهداى عزیز دفاع از مرزهاى کشور، شهداى عزیزى که از خانواده بزرگ نیروى انتظامى هستند که برگ زرینى را در کتاب نورانى انقلاب بوجود آوردند و براى شادى ارواح همه آن‌ها و همنشینى آن عزیزان با سالار شهیدان متواضعانه از پیشگاه خداوند متعال آرزومندیم.

دادستان کل کشور گفت: براى سلامتى همه خدمتگزاران نظام جمهورى اسلامى و فرماندهى معظم کل قوا مقام معظم رهبرى مدظله العالى و در ادامه همه کسانى که در راه شهداى عزیز در سنگرهاى دفاع از امنیت تلاش مى کنند و همه کسانى که نقش آفرین در ایجاد امنیت براى کشور و مردم عزیز هستند از پیشگاه خداوند آرزوى سلامتى توفیق و موفقیت در ایفاى این رسالت بزرگ را دارم.

دادستان کل کشور در بخش دیگرى از سخنان خود با اساره به جایگاه امنیت بیان کرد: براى یک جامعه، امنیت حکم اکسیژن را دارد، امنیت یکى از بزرگترین نعمت‌هایى است که خداوند متعال براى جامعه عطا مى کند.

وى ادامه داد: امنیت به معناى فقدان ترس و وحشت و اضطرار از هر نوع تهدیدى که موجب سلب آرامش روحى و روانى افراد و جامعه شود.

حجت الاسلام و المسلمین منتظرى خاطرنشان کرد: علما و دانشمندان علم الاجتماع مساله امنیت و تاثیر آن را عنصر دوم خوشبختى و سعادت مى‌دانند، عنصر اول ایمان انسان به مبداء و سعادت است و عنصر دوم وجود چنین فضایى براى زندگى است.

دادستان کل کشور در ادامه بیان کرد: امنیت بستر و زمینه ساز پیشرفت‌ها و انواع ترقى و تکامل در جامعه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 464198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟