دستبند پلیس بر دستان کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی

 صبح امروز سرهنگ محمد غلامی، جانشین فرمانده انتظامی استان در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه ای با یک فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در خراسان شمالی، اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفند فروش زمین اقدام به کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق شدند کلاهبرداران را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه ۳ نفر کلاهبردار حرفه ای در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به یک فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ غلامی در پایان از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدار ها و توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع کلاهبرداری در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 743767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟