کشف محموله سنگ  قاچاق معدن  در اسفراین

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید یگانه پور گفت : در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن، ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر (عج) در حین گشت زنی در سطح شهرستان موفق به شناسائی ۲ دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران ، این خودرو‌ها را در سطح حوزه استحفاظی متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها مقدار ۲ تن و ۶۷۰ کیلوگرم سنگ معدن کشف و ضبط شد.

دستگیری 2 متهم در رابطه با قاچاق سنگ در بجنورد

او با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: خودرو‌های مورد نظر نیز توقیف و سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان گردید.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۱۸۶ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد و از شهروندان عزیز نیز همواره انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 578714 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟