به گزارش رکنا،  بخشدار رخ گفت: با کسب خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت۳ کشته و مجروح در پی واژگونی وانت در بخش رخ تویوتا هایلوکس در محور فرعی روستای سرهنگ به سمت روستای درخت سنجد-یک لنگی، ماموران پاسگاه انتظامی سرهنگ به همراه گروه‌های امدادی و دهیار روستای یک لنگی بلافاصله در محل حاضر شدند.

علی اکبر صاحبی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد بر اثر واژگونی از ۳نفر سرنشین خودروی وانت، یک نفر بدون آسیب جدی جان به سلامت برده، یک نفر مصدوم و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شده و راننده ۳۸ساله هم در دم جان باخته است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان پلیس، ترکیدکی لاستیک، سرعت بالا و بی احتیاطی راننده و ناتوانی در کنترل خودرو در سر پیچ از مهمترین دلایل بروز این حادثه دلخراش بوده است.

جاده روستایی سرهنگ به کلبو در بخش رخ و منطقه شکسته سیاه با چندین روستا در این محور، محل رفت و آمد بسیاری از روستائیان و تردد تریلی‌های حامل سنگ معدنی به سمت مشهد است که به دلیل کم عرض بودن جاده و نبود شانه خاکی یک تهدید جدی برای اهالی منطقه به شمار می‌رود که تا کنون قربانیان زیادی گرفته است.

رفع مشکل این محور بار‌ها در رسانه‌ها بعنوان یک مطالبه جدی، مطرح و همچنان در حال پیگیری است و ضرورت دارد مسئولان شهرستان تربت حیدریه تا خانواده‌های بیشتری داغدار عزیزانشان در این جاده نشدند در یک اقدام عاجل و کوتاه مدت تدبیر اساسی بیندیشید.

 

کدخبر: 744125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟