تیراندازی هوایی برای دستگیری دزد های نیمه شب

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: مرحله دیگر از طرح تشدید مقابله با سرقت های شبانه در دستور کار کلانتری های ۲۱ سجاد و ۲۵ خواجه ربیع مشهد قرار گرفت.

وی افزود: تیم های تجسس کلانتری سجاد در این عملیات ضربتی پی گیری سرقت های شبانه در حوزه استحفاظی خود را در دستور کار قرار دادند و با دریافت گزارش سرقت باطری خودرو پراید در بلوار امامت با فاصله، با سرنخ هایی که در دست داشتند وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: پلیس خودرو پراید سرقتی که پلاک مخدوش بود را شناسایی و به راننده این خودرو دستور ایست داد.

وی گفت: متهمان با سرعت زیاد به سمت بزرگراه امام علی(ع) متواری و عملیات تعقیب و گریز تا میدان استقلال و بلوار سجاد ادامه یافت.

سرهنگ صارمی ساداتی افزود: پلیس با تیراندازی هوایی این خودرو را متوقف،۳  متهم را در حالی دستگیر کرد که در برابر ماموران قانون مقاومت نشان می دادند.

وی گفت: از این ۳ متهم ۲۶، ۲۵، ۷۵ ساله یک قبضه چاقوی ۳۰ سانتی، یک عدد باطری خودرو، یک دستگاه سنگ فرز، یک دستگاه پخش خودرو و مقادری آچار و ابزار آلات کشف شد.

سرهنگ صارمی با اشاره به این مطلب که تحقیقات از متهمان سابقه دار برای کشف سرقت های آن ها ادامه دارد، به تشریح اقدام ضربتی تیم تجسس کلانتری خواجه ربیع پرداخت و گفت: ساعت ۲ بامداد روز گذشته یکی از شهروندان به کلانتری۲۵  مراجعه و ادعا کرد در خیابان خواجه ربیع فردی ناشناس به سویش حمله ور و با ضرب و شتم و تهدید، حدود ۴۰ هزار تومان وجه نقد همراهش را زورگیری کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی ادعای شاکی پرونده تیم های تجسس کلانتری خواجه رییع با اقدام های گسترده، متهم پرونده را در خیابانی نزدیک به محل سرقت شناسایی کردند که او به محض رویارویی با پلیس متواری، کیف و پلاستیک مشکی رنگی که همراه داشت را به داخل ساختمانی مخروبه پرتاب کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم به دستور ایست پلیس بی توجه بود و ماموران کلانتری خواجه ربیع با تیراندازی هوایی او را در حالی دستگیر کردند که قصد درگیری با ماموران را داشت.

سرهنگ صارمی اظهار داشت: از متهم ۴۱ ساله که ۶ بار سابقه کیفری داشته و از افراد شرور است یک قبضه قمه و بسته کوچک موادمخدر به همراه ۲ دستگاه گوشی و مبلغ ۳۴۵ هزار تومان کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با دستورات تخصصی مقام قضایی، تحقیقات از متهم برای کشف اقدامات مجرمانه او ادامه دارد.

میرشکار/مشهد

کدخبر: 682516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟