افزایش کشفیات مواد مخدر در خراسان رضوی

به گزارش رکنا، سردار ابراهیم قربان‌زاده در مراسم معرفی فرمانده جدید انتظامی شهرستان مرزی تایباد با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در خراسان رضوی،گفت: ۱۸ تن انواع مواد مخدر ظرف این مدت با اقدامات اطلاعاتی، انتظامی و عملیات ایست و بازرسی در سطح خراسان رضوی کشف و ضبط شد.

او افزود: ۸۰ درصد از کل حجم مواد مخدر امسال کشف شده در خراسان رضوی از نوع سنتی و ۲۰ درصد آن مواد مخدر صنعتی است.

کشف مواد مخدر در خراسان رضوی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: قاچاقچیان مواد افیونی و سوداگران مرگ مسیر قاچاق و ورود مواد مخدر را به داخل این استان تغییر داده‌اند.

سردار قربان‌زاده بیان کرد: با این وجود حضور پرصلابت و مقتدر نیرو‌های مرزبانی و انتظامی در جای جای نوار مرزی خراسان رضوی در شرق این استان موجب شده تا مبداء افزون بر ۹۵ درصد حجم قاچاق مواد مخدر ورودی به خراسان رضوی استان‌های همجوار باشد.

او تصریح کرد: این وضعیت نشانگر حاکمیت امنیت کامل در مرز‌های خراسان رضوی با کشور‌های همسایه است.جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: مبداء کمتر از پنج درصد قاچاق مواد مخدر به داخل خراسان رضوی، مرز کشور‌های همسایه آن هم در وزن‌های محدود است که با هوشیاری ماموران مرزبانی و انتظامی کشف می‌شود.سردار قربان‌زاده اظهار کرد: روزانه هزار و ۸۰۰ مورد عملیات و ماموریت‌های انتظامی در سطح این استان انجام می‌شود. او افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده در ایران ۹ هزار حلقه اتصال بین مردم و حکومت وجود دارد که ۲۰ درصد آن از طریق مراجعه قشر‌های گوناگون مردم به واحد‌های مختلف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد.جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: با وجود وسعت خراسان رضوی و همجواری آن با کشور افغانستان و ترکمنستان امروز این استان دارای امنترین مرز‌ها و کمترین ورود غیرمجاز به داخل خاک میهن اسلامی است.

سردار قربان‌زاده بیان کرد: احساس امنیت در بین مردم بخاطر توفیق روزافزون نیروی انتظامی در انجام ماموریتهایش افزایش یافته و رضایتمندی مردم ما از پلیس به حد مطلوب و قابل قبولی رسیده هر چند هنوز رضایت کامل نداریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟