اخطار به باشگاه های ورزشی بخاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

پروتکل های بهداشتی / رضا گلدوزیان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۷۳۹ مورد بازرسی از باشگاه‌های ورزشی استان صورت گرفت که ۴۲۲ مورد از این تعداد بازرسی اولیه بود.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: با بازگشایی باشگاه‌های ورزشی از خرداد ماه امسال، مدیران باشگاه‌ها قبل از بازگشایی متعهد شدند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. از این رو بازرسی‌ها به منظور ارزشیابی عمل به این تعهد به صورت مستمر در حال انجام است.

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان ‌رضوی گفت: در حال حاضر باشگاه‌های ورزشی نیز به جز رشته‌های آبی و ماساژ با رعایت پروتکل‌های خاص بهداشتی فعال هستند و ضدعفونی‌کردن باشگاه، استفاده از تب‌سنج و رعایت مسائل حفاظت فردی در باشگاهها از الزمات است.

شمار باشگاه‌های ورزشی خراسان رضوی حدود هزار و ۲۰۰ مورد است و طبق آمار سال ۹۸ ، خراسان رضوی ۲۰۳ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که فعالیت ۲۰ درصد آنان در سطوح مختلف، حرفه‌ای قلمداد می‌شود.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۳۹۷ هزار و ۸۰۱ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۲۲ هزار و ۹۱۳ تن را در کشورمان گرفته است. همچنین تاکنون ۳۴۲ هزار و ۵۳۹ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران بهبود یافته‌اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟