به گزارش رکنا، سردار مجید شجاع فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: سوداگران مرگ برای عملی کردن نیت پلید خود با استفاده از شیوه و شگردهای حرفه‌ای اقدام به انتقال محموله‌های سنگین مواد مخدر می‌کنند بر همین اساس، سلسله عملیاتی برای برخورد با این افراد در فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی تعریف و به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: متعاقب اقدامات اطلاعاتی گسترده و پایش شبانه روزی پلیس خراسان جنوبی، روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: پلیس خراسان جنوبی با همکاری ماموران انتظامی استان‌های قم و سمنان، خودرو قاچاقچیان را شناسایی و در عملیات ضربتی؛ آن را در استان قم متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو یک تن و ۷۵۵ کیلوگرم تریاک و ۲۵ کیلوگرم حشیش را کشف کردند که در این رابطه چهار سوداگر مرگ را دستگیر و یک خودرو سواری دیگر را نیز که محموله مواد مخدر را اسکورت می‌کرد، شناسایی و توقیف کردند.

سردار شجاع گفت: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان‌ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه‌های تعریف شده است که نشانه همدلی، همگرایی و همپوشانی نیروی انتظامی است.

خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد و با ۶ استان کشور از جمله سمنان همجوار است.

این استان محل عبور مواد مخدر و از خطوط مقدم مبارزه با سوداگران مرگ است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟