زانتی: اینتر و میلان دوباره به روزهای اوج خود بازخواهند گشت

به گزارش رکنا، تیم‌های میلان و اینتر که در سال‌های نه‌چندان دور، قدرت‌های اصلی فوتبال ایتالیا به شمار می‌رفتند، اما در سال‌های اخیر بنا به دلایل مختلف دچار افت شدیدی شده‌اند، کم‌کم در حال بازگشت به روزهای خوب خود هستند و این فصل شروعی قدرتمند در رقابت‌های سری A یتالیا داشته‌اند، به طوری که در حال حاضر میلان و اینتر به ترتیب با 34 و 33 امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی جای دارند.

خاویر زانتی، نایب‌رئیس باشگاه اینتر در گفت‌وگو با سایت ایتالیایی «پلانتا میلان» گفت: به نظرم فوتبال شهر میلان به روزهای اوجش بازخواهد گشت، چون بر این باورم که هر دو باشگاه میلان و اینتر هر کاری که از دست‌شان ساخته باشد برای بازگرداندن فوتبال این شهر به جایگاهی که شایسته‌اش است، انجام خواهند داد. اطمینان دارم که اینتر و میلان دوباره به روزهای اوج خود بازخواهند گشت.

نایب‌رئیس باشگاه اینتر همچنین درباره رویارویی دو تیم شهر میلان در دربی دلامادونینا اظهار داشت: دربی همیشه یک بازی احساسی و خاص است، چون دو تیم از یک شهر با هم مصاف می‌کنند و در طول هفته ما تنها در مورد این بازی صحبت می‌کنیم. دربی سال 2009 را به خاطر می‌آورم که با نتیجه 4 بر صفر میلان را شکست دادیم. ما در آن دربی نشان دادیم که با شایستگی مقابل یک تیم فوق‌العاده به نام میلان به پیروزی رسیدیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 644804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟