کرونای انگلیسی در این کشور 5 نفر را مبتلا کرد

به گزارش رکنا، مقامات ژاپن ابتلای ۵ نفر به کرونای انگلیسی و همچنین ثبت رکورد ۳ هزار و ۷۴۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در روز جمعه را تأیید کردند. به گفته مقامات ژاپنی دو مسافر در فرودگاه «هاندا» در توکیو و سه مسافر در فرودگاه بین الملی «کانزای» در شهر اوساکا نوع جدید ویروس کرونا که در انگلستان شیوع پیدا کرده را در ماه جاری میلادی به ژاپن آورده‌اند.

ژاپن روز پنج‌شنبه به طور موقتی ورود دانشجویان و تاجران خارجی جدید از بریتانیا به این کشور را ممنوع کرد. مقامات توکیو اعلام کردند امروز (شنبه) ۹۴۹ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در این شهر ثبت شده که بیشترین آمار ابتلا در یک روز به شمار می‌رود.

مقامات ژاپن از ابتلای ۶۴۴ نفر به نوع حاد کووید-۱۹ و مرگ ۴۲ نفر در اثر ابتلا به این بیماری در روز جمعه خبر می‌دهند. در چهار استان ژاپن رکورد ابتلای روزانه به کرونا شکسته شد. این چهار استان شامل سایتاما با ۲۹۸ مورد، کیوتو با ۱۲۱ مورد، هیوگو با ۲۳۲ مورد و کوماموتو با ۵۶ مورد می‌شوند.

مقامات شهر توکیو دیروز از ۸۸۴ مورد جدید ابتلا به کرونا خبر دادند که در مقایسه با آمار ۸۸۸ نفر در روز پنج شنبه افزایش داشته است. بیشترین موارد ابتلای جدید در این شهر مربوط به افرادی بوده که در دهه بیست سالگی زندگی بوده‌اند (۲۴۶ مورد). افراد ۶۵ سال به بالا تنها ۹۴ مورد ابتلا را به خود اختصاص داده‌اند. آمار مبتلایان به نوع حاد کرونا نیز با ۸ نفر افزایش از روز قبل به ۸۱ نفر در روز جمعه رسید تا پایتخت ژاپن پس از برداشته شدن وضعیت اضطراری در اواخر ماه می‌، رکورد جدیدی از این بابت ثبت کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 644461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟