«تئوری موسیقی برای کودکان» منتشر شد

به گزارش رکنا، «تئوری موسیقی برای کودکان» عنوان یکی از تازه ترین آثار تالیفی در حوزه موسیقی کودک و نوجوان است که با ترجمه ایلیا بهارلو در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

ایلیا بهارلو نوازنده و مدرس پیانو، در مورد هدفش از ترجمه این کتاب گفت: طی بیست سال گذشته که به تدریس پیانو مشغول بوده‌ام، همیشه سعی کرده‌ام کتاب‌هایی را که کمبود آنها در تدریس موسیقی در کنار ساز احساس می‌شد از میان بهترین‌های دنیا پیدا، انتخاب و ترجمه کنم و در برنامه‌ی تدریس خود جای دهم.

وی در مورد کتاب توضیح داد: وقتی کتاب «تئوری موسیقی برای کودکان» را دیدم، به نظرم بسیار جذاب و در عین حال آموزنده آمد. کتابی با نقاشی‌های رنگی، برچسب‌ها و بازی‌ها که کودکان آن را با لذت و خوشحالی دنبال خواهند کرد و مطالب آن را یاد خواهند گرفت. این کتاب در کنار ظاهر ساده، بر آموزش صحیح نت‌خوانی، ریتم‌خوانی و شناخت علامت‌های موسیقایی که از اصول بنیادی موسیقی هستند، تأکید می‌کند. همچنین برای والدین و معلمانی که به‌دنبال آموزش صحیح موسیقی هستند، مفید خواهد بود.

ایلیا بهارلو متولد ۱۳۵۹ تهران در محضر استادان محمد بهارلو، پرسیا بهارلو، لیدوش اصلانیان، فوزیه مجد و گاگیک بابایان به فراگیری موسیقی پرداخته است. او دارای مدرک نوازندگی پیانو از ترینیتی کالج لندن و کارشناسی ارشد موسیقی، نوازندگی پیانو از دانشگاه هنر تهران است.

کتاب‌های «مبانی بنیادی موسیقی»، «تئوری موسیقی برای نوآموزان»، «دفتر یادداشت آهنگسازان جوان» و «دشیفرت را بهتر کن» از دیگر ترجمه‌های اوست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟