هشدار کولاک برف در برخی استان‌ها/ افزایش ۷ درجه ای هوا

به گزارش رکنا، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده برف، گاهی وزش باد و کولاک برف و در گلستان بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

در نوار شرقی وزش باد شدید و کاهش نسبی دما روی می‌دهد، همچنین مرکز و شرق خلیج‌فارس موج پیش بینی شده است. فردا در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است و بعدازظهر در شمال خیلج فارس، شمال بوشهر و مناطقی از خوزستان ابرناکی و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز دوشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، جنوب اصفهان، غرب کرمان و یزد ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. از سه شنبه تا اواخر هفته نیز در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری پیش بینی می‌شود.

از فردا تا اواخر هفته پایداری هوا در شهرهای صنعتی باعث افزایش آلاینده‌های صنعتی و کاهش کیفیت هوا می‌شود. طی امروز و فردا در نوار غربی و سواحل شمالی کشور و از بعدازظهر یکشنبه تا اواخر هفته در نوار شرقی کشور افزایش تدریجی دما بین 5 تا 7 درجه پیش بینی شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟