پیام تبریک معاون امور مجلس رییس جمهوری به مسیحیان

به گزارش رکنا، معاون امور مجلس رییس جمهوری در پیامی به هموطنان ارمنی و مسیحی ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال ۲۰۲۱ میلادی تاکید کرد: جهان امروز بیش از گذشته به آرامش، امنیت، تحمل و زندگی در سایه صلح نیاز دارد.

در پیام تبریک حسینعلی امیری آمده است: آغاز سال نو میلادی و تولد پیامبر مهر و دوستی، عیسی مسیح(ع) را به جهانیان و به خصوص هم‌وطنان عزیز مسیحی تبریک می‌گویم. مسیح (ع) کلمه‌الله و مبشر صلح و آشتی بود و پیام او هیچ گاه رنگ کهنگی نمی‌پذیرد.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: جهان امروز بیش از گذشته به آرامش، امنیت، تحمل و زندگی در سایه صلح نیاز دارد. حضرت عیسی مسیح (ع) نماد صبر، شکیبایی و بردباری است و بهره مندی از سلوک و روش پیامبران الهی، الگوی مناسبی برای انسان معاصر است تا در پرتو تعالیم الهی، در مسیری درست حرکت کنند.

در این پیام معاون امور مجلس رییس جمهوری یادآور شد: آموزه ها و تعالیم پیامبران الهی نوید دهنده صلح و عدالت، فلاح و رستگاری جامعه انسانی است که جهان کنونی بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، در ادامه این پیام همچنین آمده است: پیام الهی ادیان نشان دادن جهت راستین زندگی و رهانیدن آدمی از جهل و بیداد و خشونت است، ادیان الهی با هدف رستگاری انسان آمده اند تا با کاستن از اختلافات و تکیه بر اشتراکات اخلاقی و انسانی، سعادت و نیک فرجامی از زیست زمینی‌مان آغاز شود.

امیری در این پیام تاکید کرد: اما شکل‌گیری یک اراده واحد جهانی برای تحقق صلح، عدالت و تعالی بشری بر پایه پیام مشترک ادیان الهی نیازمند جان‌های مصلح و عادلی است که محبت به خدا، جهان و انسان در عمق شان سرشته باشد و خودپرستی‌ها و منفعت‌طلبی‌ها را کنار گذاشته باشند.

وی ضمن عرض تبریک مجدد به هموطنان آشوری و مسیحی خود و نمایندگان اقلیت های مذهبی در مجلس شورای اسلامی، عید میلاد حضرت مسیح (علیه‌السلام) را به یکایک آنان تبریک گفت و برای همگی آرزوی بهروزی و پیروزی کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟