جنگ رحمان و امیر تماشایی است/ شجاعی هت‌تریک می‌کند؟

به گزارش رکنا؛ در حالی که 3 بازی از رقابت های لیگ برتر در هفته هشتم طی روزهای گذشته برگزار شد، در ادامه این پیکارها امروز 3 بازی دیگر برگزار خواهد شد که آنها را مرور می کنیم؛

ماشین‌سازی‌تبریز- نفت‌ مسجدسلیمان

شاگردان سعید اخباری در این هفته از لیگ برتر باید در خانه به میدان بروند. تبریزی‌ها که در هفته قبل در تهران برابر سایپا به تساوی بدون گل رضایت دادند، برای فرار از قعرنشینی باید در بازی‌های خود به دنبال حداکثر امتیازات باشند و حالا در خانه برابر نفت به میدان می‌روند. این در حالی است که مسجدسلیمانی‌ها که در کمرکش جدول رده‌بندی حضور دارند پس از پیروزی ارزشمندی که در هفته گذشته برابر فولاد خوزستان به دست آوردند، با روحیه بالا مسافر تبریز شده‌اند و امیدوارند بتواند روند رو به رشد چند هفته اخیر خود را ادامه دهند. تقابل اخباری جوان با سیدمجتبی حسینی که تجربیات خوبی در لیگ برتر دارد، می‌تواند جذاب و تماشایی باشد.

اخباری در ابتدای فصل دستیار حسینی در نفت بود و اکنون باید با ماشین‌سازی مقابل استادش قرار بگیرد که این تقابل می‌تواند زیبایی و جذابیت‌های خاصی داشته باشد.

ذوب‌آهن اصفهان- گل‌گهر سیرجان

ذوب‌آهن که با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می کند، در هفته قبل موفق شد، استقلال را متوقف کرده و با کسب یک امتیاز این میدان مهم را ترک و آبی‌ها را از صدر جدول دور کند. شاگردان رحمان رضایی که هنوز در لیگ بیستم نتوانسته‌اند طعم شیرین پیروزی را بچشند در ادامه بازی‌های خود در این فصل باید برابر صدرنشین فعلی لیگ برتر به میدان برود. شاگردان رضایی که تعدادی از کرونایی‌های خود را در این دیدار در اختیار دارند در تلاش هستند به ناکامی‌ها و بدشانسی‌های خود پایان داده و با نتیجه‌ای خوب برابر تیم قلعه‌نویی به کار خود در این دیدار پایان دهند و در واقع در دومین هفته پیاپی یک صدرنشین را متوقف کند.

این در حالی است که گل‌گهر پس از 2 شکست متوالی موفق شد هفته قبل نوار ناکامی‌های خود را پاره کرده و با پیروزی برابر شهرخودرو بار دیگر صدر جدول را مال خود کنند، عنوانی که دوست ندارند به این سادگی‌ها به تیم دیگری تعارف بزنند، با این تفاسیر می‌توان پیش‌بینی کرد جدال امروز ذوب آهن و گل‌گهر، که در واقع جدال شاگرد و استاد است، دیدار جذابی از کار در آید.

صنعت نفت آبادان- تراکتور تبریز

شاگردان سیروس پورموسوی در تلاش هستند با کسب نتیجه‌ای خوب در خانه، شکست هفته قبل برابر آلومینیوم اراک را به دست فراموشی بسپارند. آبادانی‌ها که تا به امروز از 7 بازی قبلی خود صاحب 11 امتیاز شده‌اند در دیداری خانگی در هفته هشتم باید برابر تراکتوری به میدان بروند که در 2 بازی اخیر خود با سرمربیگری مسعود شجاعی 2 پیروزی متوالی به دست آورده و می‌خواهد به این روند مثبت خود ادامه دهد. حالا باید منتظر ماند و دید آبادانی‌ها می‌توانند باخت اخیرشان را جبران کنند یا این که تراکتور با شجاعی موفق به هت‌تریک می‌شود. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟