گزارش بهزیستی تاسف‌برانگیز است

به گزارش رکنا، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت:گزارش‌ها از سوی سازمان بهزیستی به کمیسیون اجتماعی ارائه شد که واقعاً این گزارش‌ها تاسف برانگیز بود، زیرا افراد تحت پوشش این سازمان نمی‌تواند در این شرایط با ۱۲۰ هزار تومان زندگی کنند و به جای این سخنان عوام فریبانه بهتر است دولت و مجلس دست به دست هم بدهند و راهکاری برای زندگی بهتر مردم پیدا کنند.
نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی قانونی را قبول نداشته باشد در مقابل قانون آن شخص را هم قبول ندارد. اما چرا چنین صحبت‌هایی بیان می‌شود بنده نمی‌خواهم نیت خوانی کنم، اما صحبت‌هایی از سمت آقای روحانی مبنی بر همکاری نکردن مجلس با دولت وجود دارد که این درست نیست.

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی درباره سخنان رئیس جمهور در ارتباط با اصل ۱۱۳ قانون اساسی و همچنین نظارت مجلس بر دولت اظهار کرد: ابتدا تفسیر قانون عادی بر عهده مجلس هست و تفسیر قانون مجلس بر اساس قانون اساسی برعهده شورای نگهبان است.
وی ادامه داد: اگر کسی قانونی را قبول نداشته باشد در مقابل قانون آن شخص را هم قبول ندارد. اما چرا چنین صحبت‌هایی بیان می‌شود بنده نمی‌خواهم نیت خوانی کنم، اما صحبت‌هایی از سمت آقای روحانی مبنی بر همکاری نکردن مجلس با دولت وجود دارد که این درست نیست.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: متاسفانه این اختلافات در این دوره زیاد شده است و مردم نسبت به این اختلافات گلایه بسیار شدیدی دارند و مجلس حسن نیت خود را به دولت نشان داده است و تا حد امکان با وزرا و کابینه دولت تعامل دارد.
اسماعیلی در پایان تصریح کرد: اگر مجلس بخواهد علایق سیاسی را همچون رئیس جمهور در کار‌ها دخالت دهد قطعاً به ضرر مردم تمام خواهد شد و ما به عنوان نمایندگان مردم راضی به چنین اتفاقی نیست.
نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: مجلس همه توان و همچنین تمامی اختلافات جناحی را کنار گذاشته است تا به دولت کمک کند و این که آقای روحانی بیان می‌کند لوایح دولت در مجلس بایگانی شدند این غلط است و اکنون این لوایح در کمیسیون‌ها در حال بررسی است.

اسماعیلی تاکید کرد: اگر اختلافی بین مجلس و دولت باشد دود آن به چشم مردم خواهد رفت پس مجلس تمام سعی خود را گذاشته است تا اختلافات را کاهش دهد و توصیه مجلس به رئیس جمهور این است که در روز‌های پایانی خود به اصول احترام متقابل بازگردد، زیرا حفظ منافع ملی از دعوا‌های جناحی و سیاسی مهمتر است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟