انتقاد مجدد انگلیس از مواضع اتحادیه اروپا در مذاکرات برگزیت

به گزارش رکنا، مت هانکوک وزیر بهداشت انگلیس یکشنبه در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز بار دیگر از اتحادیه اروپا خواست تا مواضع خود در مذاکرات برگزیت را تغییر دهد و از درخواست های غیرمنطقی اش عقب نشینی کند.

هانکوک گفت: اتحادیه اروپا باید از درخواست‌های غیر منطقی اش در مذاکرات برگزیت عقب نشینی کند تا دو طرف بتوانند به یک توافق تجاری دست یابند.

وی افزود: می خواهیم این مذاکرات به یک نتیجه مثبت دست پیدا کند، بی شک من خواستار یک توافق هستم، و تصور می کنم همه به دنبال دستیابی به یک توافق هستند. متاسفانه اتحادیه اروپا درخواست های غیرمنطقی را مطرح کرده است. آنها نمی خواهند به نتایج همه پرسی احترام بگذارند.

زمان برای دستیابی به توافق تجاری با انگلیس به سرعت در حال گذر و کوتاه است چرا که باید پارلمان اروپا و احتمالا همچنین پارلمان های ملی زمان داشته باشند تا قبل از 31 دسامبر سال جاری توافق احتمالی انجام شده را تصویب کنند.

یک دیپلمات اروپایی نیز گفته است که اختلافات بر سر 3 مساله اساسی و اصلی یعنی حقوق ماهی‌گیری، حل و فصل منازعات و رقابت اقتصادی همچنان به قوت خود باقی مانده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 642045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟