چه کسانی از طرح آب، برق و گاز مجانی دولت عصبانی هستند؟

به گزارش رکنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی ‌روز شنبه در چهل ونهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: در ۴۲ سال اخیر جزو آرزوهای ما این بود که شرایطی در کشور پیش بیاوریم که نخست در صنعت برق دولت دوازدهم دست برتر داشته باشد و ما تا پایان این دولت ۲۰ هزار مگاوات به برق اضافه خواهیم کرد و تاکنون سالانه ۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات در برق افزوده شده است.

رییس جمهور افزود: در حالی که همیشه به طور متوسط ۱.۷ دهم به برق کشور اضافه شده است ولی ما ۲.۵ برابر به صنعت برق اضافه کردیم که کار بزرگی است و دست ما پر است و امروز می‌توانیم بگویم که برای افرادی که شرایط زندگی مناسبی ندارند و مقدار مصرف شان زیاد نیست، برق آنها مجانی باشد.

روحانی افزود: ۳۰ میلیون نفر در کشور ان شاالله از این ماه از برق و گاز مجانی استفاده خواهند کرد. همچنین شرایط ما در صنعت گاز به گونه‌ای است که دست دولت پر است. زیرا هیچ وقت تولید گاز در کشور به یک میلیارد متر مکعب نرسیده بود. در حالی که در ابتدای دولت تولید گاز بیش از ۶۰۰ میلیون مترمکعب بوده و امروز به یک میلیارد متر مکعب در روز رسیده است.

وی ادامه داد: در بخش آب هم در این دولت قدم‌های استثنایی برداشته شد و آب خلیج فارس و دریای عمان را به فلات مرکزی منتقل می کنیم که اولین بخش آن افتتاح شد و ان شاء الله فازهای بعدی این طرح بسیار عظیم در ماه‌های بعد افتتاح می‌شود.

رییس جمهوری اقدامات دولت در زمینه سدسازی را بی نظیر عنوان کرد و گفت: در این دولت هر ۵۰ روز یک سد افتتاح کردیم و این کار عظیم تا پایان این دولت همچنان ادامه خواهد داشت.

روحانی اضافه کرد: در هر سه زمینه برق، گاز و آب در این دولت بیش از همه دولت‌های گذشته در طول ۴۰ سال، رشد کافی داشتیم، شرایط را آماده کردیم و امروز به جایی رسیدیم که برای افرادی که مصرف کم دارند و جزو اقشار آسیب پذیرند، آب و برق و گاز مجانی شد و این از افتخارات بزرگ دولت دوازدهم است.

رییس دولت دوازدهم با اشاره به عصبانیت برخی از این طرح دولت، گفت: می‌دانم آنانی که ضد ایران هستند و تبلیغات می‌کنند، چقدر از طرح آب، برق و گاز مجانی عصبانی هستند و دیدم با چه حرص و عصبانیتی می‌گویند که چرا دولت این کار را کرده و چرا اینها مجانی شده است. دشمنان نمی‌خواهند پیشرفت‌های کشور را باور کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟