جلسه مجلس و دولت درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش رکنا، علی بابایی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستورکار جلسات این هفته کمیسیون متبوعش ، گفت:قرار است در جلسات هفته جاری کمیسیون ، لایحه بودجه 1400 با حضور مسئولان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ، مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسئولان سازمان بهزیستی کشور، بررسی شود.

وی با بیان اینکه در جلسات این هفته کمیسیون اجتماعی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور کیفیت اجرای طرح مراکز مثبت زندگی و مطالبات معلولان ارزیابی می شود، گفت:همچنین قرار است در نشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین وی مسائل و مشکلات مربوط به این وزارتخانه در محل کمیسیون اصل نود مورد رسیدگی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: همچنین قرار است در جلسات این هفته کمیسیون با دعوت از مدیران منابع انسانی قوه مقننه با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کیفیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی و ارزیابی شود.

بابایی همچنین از حضور مسئولان سازمان اداری و استخدامی کشور،بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی و همچنین مسئولان

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفان در کمیسیون اجتماعی به منظور ارزیابی لایحه بودجه 1400 خبر داد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 639831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟