افتتاح کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان وانت بارهای کشور درقزوین

به گزارشخبرنگار رکنا در قزوین، مراسم آغاز به کار کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان وانت بارهای کشور به عنوان یکی از دستور جلسات کمیسیون حمل و نقل، گمرک و ترانزیت اتاق تعاون استان امروز در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان وانت بارهای کشور درقزوین افتتاح گرددید

مسئوول انجمن صنفی رانندگان وانت استان و کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان وانت بارهای کشور در این جلسه گفت: از عملکرد خود در حوزه ساماندهی وانت بارها در استان و کشور راضی نیستیم و سال‌هاست در جلسات مختلف، دلایل آن را واکاوی کرده و به چهار مشکل اصلی رسیده ایم.

کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان وانت بارهای کشور درقزوین افتتاح گرددید

سیدرضا محمدی تصریع کرد:متاسفانه ما در حوزه تصمیم سازی در کلان کشور فاقد یک تشکل رسمی و قانونی و مورد قبول ذینفعان بودیم که با تلاش‌های صورت گرفته طی یکسال و نیم اخیر با همکاری سایر استان‌ها امروز شاهد افتتاح کانون کشوری وانت بارها در شهر قزوین هستیم.

کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان وانت بارهای کشور درقزوین افتتاح گرددید

وی افزود :امیدواریم افتتاح این کانون منشا خیر برای فعالان این حوزه باشد و بتواند بخشی از مشکلات و معضلات آنها را مرتفع سازد.

خوشبختانه با تعامل خوبی که با مجموعه حمل و نقل و راهداری، اتحادیه‌های کشوری حمل و نقل و سایر تشکلات برقرار کرده ایم موفق شدیم مشکلات مجموعه را احصا کرده و برای حل آنها تلاش کنیم.

این مسوول گفت: یکی از مشکلات ما نداشتن اطلاعات سالم و به روز در مجموعه بود که امکان هرگونه برنامه ریزی و بسترسازی را از ما سلب می کرد.

وی اضافه کرد: همچنین نبود هماهنگی در حوزه وانت بارها با توجه به تعداد زیاد دستگاه‌ها و کثرت متولیان این حوزه به خاطر تنوع کاری از دیگر مشکلات ما بود.

محمدی افزود: حدود ۱۵ هزار دستگاه وانت بار در استان و ۲ میلیون دستگاه وانت بار در کل کشور در حوزه حمل و نقل شخصی، سازمانی، عمومی، درون و برون شهری، امداد و ... فعالیت دارند که با توجه به این موضوع،  ساماندهی این بخش به یک کار فراسازمانی نیازمند است.

کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان وانت بارهای کشور درقزوین افتتاح گرددید

این مسئوول گفت: ما به نمایندگی از کمیسیون حمل و نقل و ترانزیت اتاق ایران موظف شده ایم دو موضوع جمع آوری اطلاعات و دیتای سالم و استفاده از فناوری روز را به صورت پایلوت در استان قزوین راهبری کرده و نتایج آن را به سایر استان ها تعمیم وتوسعه دهیم.

شایان ذکر است در آیین افتتاح داودی ریاست شورای اسلامی شهر قزوین زرابادی پور معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری قزوین صباغان معاونت سازمان های حمل ونقل کشور زارعی رییس اتاق تعاون استان قزوین صالحی معاونت برنامه ریزی فرمانداری سیارمه مدیر عامل اتحادیه تعاونی های حمل ونقل استان قزوین وسرهنگ منفرد ومیر حسینی نمایندگان پلیس راه واستانداری حسینی وشفیع ابادی معاونین اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی ومعیری معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان قزوین نیز حضور داشتندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 618065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟