انجام 11 عملیات امداد و نجات با تلاش آتش نشانان همدانی

به گزارش رکنا، محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز، ۷ عملیات اطفای حریق و ۴ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او افزود: شهروندان ۴۶۰ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۱۱ مورد منجر به عملیات شده، ۱۰ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۶۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۷۹ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

عملیات امداد و نجات در همدان

رئیس سازمان آتش نشانی همدان ادامه داد:عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۷ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در هنرستان، حریق بالکن در شهرک بهشتی، حریق پیک نیک در خیابان جعفر طیار، حریق انبار در امید اکباتان، حریق مخروبه در خضر و ۲ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار شهید احمدی روشن و بلوار ارم بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه همچنین ۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در جوادیه، ۲ مورد نجات حیوانات در بلوار بهادربیگی و خضر و مهار حیوانات در رکنی با همت آتش نشانان به انجام رسید، افزود:در این عملیات‌ها یک نفر هم با همت آتش نشانان نجات یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟