توقیف سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور

به گزارش رکنا، سردار "احمد طاهری گفت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، با جدیت، در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب ۸ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۵ دستگاه تریلی سوخت کش و ۲۱ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، ۱۶۲ هزار و ۶۹۲ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل ۷۹ هزار و ۱۷۲ لیتر گازوئیل، ۳۹ هزار و ۸۱۰ لیتر بنزین، ۲۴ هزار و ۸۷۰ لیتر نفت سفید و ۱۸ هزار و ۸۴۰ لیتر سایر فرآورده‌های نفتی، در شهرستان های، ایرانشهر، سراوان، زاهدان و هامون کشف کردند.

توقیف سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور

سردار طاهری با اشاره به توقیف ۲۷ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه ۱۶ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او با تأکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟