برخورد قاطع دستگاه قضا با اخلال گران امنیت در کرمان

به گزارش رکنا، احمدقربانی ،رئیس دادگاه انقلاب کرمان گفت: برای حفظ امنیت هزینه زیاد می‌شود لذا باید مقابل دسیسه‌های دشمنان با تمام قدرت مقابله کنیم.

او افزود: امسال پرونده‌های مهم امنیتی و قاچاق موادمخدر در این دادگاه رسیدگی و احکام آن‌ها صادر شده است به گونه‌ای که عناصر ناامنی و قاچاقچیان موادمخدر و ایادی آن‌ها نسبت به رسیدگی به پرونده‌ها در دادگاه انقلاب اسلامی کرمان واهمه دارند.

او بیان کرد: دشمنان نظام سعی می‌کنند به هر طریقی از جمله شیوع فرهنگ غلط استفاده از موادمخدر به خصوص بین جوانان، پشتوانه نظام را ضعیف کنند.

حمایت از اقتصاد مقاومتی

رییس دادگاه انقلاب کرمان تاکید کرد:برخورد با جرائم خشن و امنیتی در حمایت از اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری و رونق تولید نقش زیادی دارد چرا که کسانی که قصد دارند در منطقه‌ای سرمایه گذاری کنند چنانچه ببینند آن منطقه امن است با خیال راحت اقدام به سرمایه گذاری می‌کنند و باعث محرومیت زدائی و رونق اقتصادی خواهد شد.

او گفت:استان کرمان یکی از مسیر‌های مقرون به صرفه برای قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال مواد به سایر نقاط کشور و حتی ترانزیت مواد مخدر است به همین منظور از این مسیر نهایت سواستفاده را می‌کنند.

این مقام قضایی در پایان توصیه کرد: والدین و خانواده‌ها مواظب فرزندان خود به عنوان بزرگترین سرمایه زندگی باشند و اجازه ندهند این سرمایه‌ی گرانقدر در دام قاچاقچیان موادمخدر گرفتار شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟