حضور نجاتگران هلال احمر در 8 عملیات امدادی / یزد

به گزارش رکنا، سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از امداد رسانی نجاتگران استان یزد به ۱۴ حادثه دیده در هفته گذشته خبر داد و گفت: این عملیات‌ها شامل پنج عملیات جاده ای، دو مورد خدمات حضوری، یک مورد عملیات امداد و نجات کوهستان است.

او مجموع حادثه دیدگان را ۱۴ نفر اعلام کرد که در مجموع ۱۱ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، دو نفر در خدمات حضوری، یک نفر در عملیات امداد و نجات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

میرحسینی ادامه داد: ۲۶ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب هشت تیم در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و به حادثه دیدگانخدمت رسانی کردند.

عملیات نجات  هلال احمر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه (از اطلاع تا حضور در صحنه) را ۱۵ دقیقه و ۲۴ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را ۴۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه اعلام کرد.

او خاطر نشان کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟