اجرای طرح ظفر 5 با حضور پلیس شهرستان کرمانشاه

به گزارش رکنا، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : طرح ظفر ۵ با حضور پلیس شهرستان کرمانشاه و پلیس‌های مبارزه با مواد مخدر، امنیت اقتصادی، آگاهی و امنیت عمومی به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد.

او گفت : در این مدت و با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، حدود ۹۲ کیلوگرم انواع مواد که عمده آن را تریاک تشکیل می‌دهد، کشف و ۶۷ نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان به همراه ۱۷ نفر از معتادان متجاهر نیز دستگیر شدند.

اجرای طرح ظفر 5 در کرمانشاه

جاویدان از توقیف ۱۲ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: ۱۴ مکان عرضه، تهیه و توزیع نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به کشف ۲۰۱ فقره سرقت منزل، مغازه، احشام، خودرو، تلفن همراه و ... توسط کاراگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه اشاره و ادامه داد: کشف ۳۵ فقره سرقت سیم برق، یازده فقره قاپ زنی و هفت فقره جعل و کلاهبرداری از جمله سرقت‌های مکشوفه است.

او دستگیری ۷۴ سارق و دو مالخر را از دیگر اقدامات پلیس آگاهی برشمرد و گفت: همچنین با تلاش کاراگاهان سه فقره قتل نیز کشف و سه قاتل دستگیر شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟