کشف محموله لوازم خانگی در کرمانشاه

به گزارش رکنا، جاویدان به اقدامات پلیس امنیت اقتصادی نیز اشاره و گفت: کشف 744دستگاه لوازم خانگی قاچاق، ۲۷۰ کیلوگرم انواع پوشاک و یک دستگاه موتورسیکلت از جمله آن‌ها بوده است.

او ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط پلیس امنیت اقتصادی را ۱۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در همین راستا پنج قاچاقچی دستگیر و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

او در خصوص اقدامات پلیس امنیت عمومی گفت: کشف ۱۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی، ۸۰ قبضه سلاح سرد و ۱۳ نفر از اراذل و اوباش از جمله آن‌ها بوده است.

کشف 744دستگاه لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه

جاویدان ۱۶۰۰ مورد تذکر در خصوص آلودگی صوتی، بدپوششی، دور دور کردن، مزاحمت و...، انجام ۱۰۷ مورد تذکر به واحد‌های صنفی متخلف و پلمب شش قلیانسرا را از دیگر اقدامات پلیس امنیت عمومی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲۴۳ هنجارشکن توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲ نفر به مراجع قضائی معرفی و ۲۳۱ نفر نیز با اخذ تعهد آزاد شدند.

او توقیف ۴۶ دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

جاویدان مجموع دستگیری‌های انجام شده توسط پلیس‌های شرکت کننده در طرح را ۴۶۹ مجرم و هنجارشکن عنوان کرد و گفت: این افراد شامل سارقان، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر و افرادی بودند که علی رغم تذکرات قبلی اقدام به سگ گردانی و ایجاد مزاحمت برای دیگران کرده و یا پوشش مناسب نداشتند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟