محموله 7.5  میلیارد ریالی قاچاق در استان بوشهر توقیف شد

به گزارش رکنا، سردار خلیل واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران در دشتستان با اشاره به خسارت کالای قاچاق به جامعه اظهار داشت: کالای قاچاق در ابعاد بهداشتی، اقتصادی ، معیشتی و اجتماعی جامعه را تهدید می‌کند که در این راستا مقابله با قاچاق در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار گرفته است.

رئیس پلیس استان بوشهر از رصد اطلاعاتی و عملیاتی نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاق کالا خبر داد و بیان کرد: کالاهای خارجی بدون پروانه گمرکی قاچاق محسوب و محموله توقیف می‌شود.

کشف محموله قاچاق کالا در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف محموله قاچاق در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و بیان کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار واعظی با اشاره به کشف انواع کالاهای قاچاق از این اتوبوس گفت: ماموران انتظامی دشتستان در بازرسی از اتوبوس توقیف شده 559 قطعه لوازم جانبی کامپیوتر، 30 ست انواع شیرآلات ساختمانی، 5 دستگاه لپ تاپ و 7 هزار و 500 عدد ماسک خارجی فاقد مدارک گمرکی که در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بود، کشف کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟