سارق حرفه‌ای منزل با 7 فقره سرقت دستگیر شد / زابل

به گزارش رکنا، سرهنگ "احمد ثمره حسینی گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت منزل با شیوه و شگرد‌هایی مشابه در سطح حوزه کلانتری ۱۲ شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره تجسس این کلانتری قرار گرفت.

او افزود: ماموران با حضور در صحنه‌های سرقت به جمع آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و سرانجام با انجام یکسری اقدامات تخصصی، متهم را که جوانی ۱۹ ساله بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، او را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

کشف فقره 7 فقره سرقت در زابل

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: این متهم که پس از رو به رو شدن با ادله پلیس چیزی برای کتمان نداشت در تحقیقات تکمیلی به ۷ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، از شهروندان خواست: در راستای پیشگیری از سرقت منازل به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه داشته و در صورت مشاهده خودرو‌ها و افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟