انجام 13 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات از سوی آتش نشانان

به گزارش رکنا، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی مسکونی سنگین در خیابان مسلم به علت اتصال برق رخ داد که ماموران آتش نشانی شعله‌های حریق را که با سرایت به انبار خانه خسارت زیادی را به موجودی انبار و دیگر وسایل خانه وارد کرد ه بود، با استفاده از آبرسانی به کانون حریق، اطفا کردند.

او به وقوع حادثه آتش سوزی مسکونی به علت شل بودن اتصالات شیلنگ اجاق گاز، ساعت ۱۰ و ۳۶ دقیقه در خیابان ۲۰ منبع آب اشاره و بیان داشت: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار کردند.

قنبری تصریح کرد: آتش نشانان شعله‌های حریق منزل مسکونی منطقه پردیس ساعت ۱۶ و ۵۴ دقیقه و منزل مسکونی در بلوار کارگر بین شمس و غزالی ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه، را با تلاش همه جانبه مهار کردند.

آتش سوزی پژو پارس در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: مهار زبانه‌های حریق خودرو پژو پارس ساعت ۲۱ و یک دقیقه به علت اتصال سیم کشی برق موتور خودرو در منطقه کوی جواهری رخ دادد که ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه مغازه تجاری در خیابان ۵ غربی کیانپارس به علت اتصال سیم کشی برق دچار حریق و دود گرفتگی شد و آتش نشانان پس از عملیات اطفا حریق به وسیله فن دمنده هوا دود را از ساختمان تخلیه کردند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به حوادث امداد و نجات آسانسور خیابان ۱۱ شرقی کیانپارس، فرهنگ شهر و محبوسین در مناطق چهار را آبادان بین کمپانی و آیت اله بهبهانی، زیتون کارگری همچنین کشف جسد شناور پسر ۱۶ ساله از رودخانه کارون زیر پل هفتم سمت علی بن مهزیار و رهاسازی انگشتر از انگشت دست یک مرد در اورژانس بیمارستان امام و یک زن در اورژانس بیمارستان گلستان گفت: در این عملیات‌ها ۱۶ نفر از شهروندان با کمک آتش نشانان نجات داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟